2008. március 4., kedd

Gumó, bab és gyöngy


No, gondoltam, elég ebből a tisztulásból, ez a 10-20 db, mikronnyi kis virus az én belemben lumen irányú folyadékáramlást vezényeljen, miközben leradírozódik a bélboholyzatom, lehetetlenné téve az emésztést, minden korty enyhén édes teából erjedt, feszítő gázfelhő képződjön.Jött a krumpli, alias burgonya, saját magában párolva, még só sem kell hozzá, hiszen az én kis edényrendszeremben-AMC- erre nincs szükség.Itt minden a saját levében, veszteség nélkül, és gyorsan elkészül.Minden finom elektrolit, vitamin, fitonutriens, enzim benne, és lehetőleg épen marad-tehát gyógyszerré válik......És, még megfejeltem 75 százalék kakaót tartalmazó étcsokival. Az eredeti csokoládéban jelen levő alkatrész- a chilli- nem jutott eszembe, mint lehetséges szer. Pedig újabban autentikusan főzöm a chillis babot is:teszek bele kakaót is.Merthogy mexicóban igy csinálják, eredendően felvéve a flavonoidokkal, capsaicinnal és csersavakkal harcot a vírusos eredetű bélfertőzések ellen.És milyen finom!
Persze ebből kapott a családom fertőzött része is, igy egyszerre hagytunk fel a bajunkkal.Lehet, hogy még ürítjük a vírust, de már teljesen rendben vagyunk. A rémálom az illemhely körül, mintha meg sem történt volna.
Még a tavasz incselkedését is észre vettem, a kert domboldalában nyílnak a sárga croccusok, a barka már nem bimbó-virágban a fűzfa.Jajj annak, aki allergiás rá .Ahogy igy szemlélődtem, eszembe villant, a decemberi elhatározásom: idén gyűjtök fehér fagyöngyöt। Ilyen "idős" korban csak hasznára válik az embernek, bármely indikációját nézzük is.Nem gondolnám, hogy őseim között lettek volna druidák, akik a természetfölötti erőt látták ebben a növényben, de az tény, hogy amint emlékszem értelmem nyíladozására, magam is mindig csodálattal néztem az égig érő kopár fákon labdaként ringatózó örökké zöld nedvszivókra. Akkor még nem gondoltam, hogy, magam gyüjtöm és használom majd.
Szóval holnap, ha kisüt a nap, és van időm/majd akkor úgy csinálom/ felkeresem a korábban kiszemelt vadregényes helyet, és megszabadítom a fákat ettől az élősditől.

Nincsenek megjegyzések: