2008. március 1., szombat


Nem pont így terveztem az első irományom, de a lapokat az élet diktálja, én csak írom.

Miután az egész családomon tájfunként söpört végig a ROTA és/vagy CALICI vírus áldásos tevékenysége, újra számos kérdés merült fel bennem, volt időm elmélkedni, hiszen az éjszakát magam is fél éberen, ülve töltöttem, ti nagy gyakorisággal voltam kénytelen azt a bizonyos
mellékhelységet látogatni.Hol oda igyekeztem, hol meg a teáskannához.
Járvány.Miért is?Hogyan és miért üti fel a fejét ez a kórokozó?Terjeszti a tisztátlan kéz, cseppekkel-hapci, váladékokkal-pisikaki.Higiénia.....Mivel is kellene tulajdonképpen /mindig?/kezet mosni, mosni, milyen vizet inni, pláne, ha már befészkelte magát a fenti kétféle kis drága részecske a szervezetünkbe?A helybéli vízmű alkalmazottja pletykálta:az x.számú kutat lezárták, mert tiszta záptojás szagú a vize, a többibe meg én/mármint ő/ mindig öntök klórt, a többiek nem biztos....az ő fejében ettől nem terjesztheti a víz a vírusokat....
Namármost: mifelénk, ahol az átlagosnál jóval magasabb a munkanélküliség, nincs csatorna, a találékony, spórolós kertes családi házas tulajok a drága szippantás helyett vagy a használaton kívüli fúrt kutakba, vagy csak egyszerűen a termőföld felszínére eregetik ki a megtelt derítők tartalmát! Vírusokkal, baktériumokkal, foszfáttal és miegyébbel együtt!
Jó reggelt Magyarország!
A régi /rossz/ reflexek ...De: csapból vesszük a vizet, milyen nagyszerű is.
A tanmese jut az eszembe: képzeld el azt a csodálatos, finomságokkal roskadásig telerakott svédasztalt, gyümölcs tálakkal, különféle húsokkal, salátákkal, tenger gyümölcseivel, édességekkel।És az egyik sarokban egy kistányéron egy darabka ürülék....
És most csak a vírusokara koncentráltam, mert ellenük, a kiszáradás ellen, ugye fontos a folyadék pótlás.És a teányi forralással nem annyira lehet a vizet vírusmentesíteni। Jó sokat meg is ittunk, voltam is vagy 20x, és még nincs vége.
Persze más is eszembe jutott, de azt majd holnap, talán jobban leszek.
BioBodyguard

Nincsenek megjegyzések: